21 APRIL

Ja idag är det faktiskt min namnsdag så grattis till mig ;)

Uppdaterar inte allt för ofta här, kanske inte så många som läser skulle jag tro, men om ni gör det så lämna gärna en kommentar så jag vet att ni lever hehe.

I helgen var det fest. Så himla nice! Har inte festat sen den 1 mars, har bara jobbat och haft annat för mig så jag skrek verkligen inombords! (Okej nu kanske jag överdrev?) Men iallafall det var skoj. Det blev en liten utgång på köpet också. Inte illa.

Kollade lite resor till sommaren idag. Det lutar åt Grekland. Tycker om det landet :) Får bara se vilken utav öarna det blir. Aja det löser sig :)

Nu tänkte jag hoppa ner i sängen faktiskt. Börjar kl 05.44 imorgon. Usch och fy. Nu vill jag faktiskt ha sovmorgon snart. Ge tillbaka mina kvällspass tack! Sen blir det till Ängelholm två gånger. Jag tror knappt jag kommer att överleva.


Godnatt


Kommentarer
Postat av: steffy

Jag lever!!

2008-04-25 @ 17:35:08
Postat av: annika

jaghade osså namnsdag den dagen;) hehe.. hoppas allt e bra=) kram annika

2008-05-09 @ 16:09:14
URL: http://annikaokenzo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0