Back on Track.

Ja nu var det ett tag sedan jag skrev här. Har inte orkat. Eller ja så ansträngande är det ju inte men jag har inte orkat skriva ner en massa. Men nu tänkte jag att det var dags!
Så vad har hänt sen sist då?
Jag var i Chicago, det var nice med lite semester. Sen har jag mest jobbat typ och shoppat som en galning. Det finns så sjukt mycket snyggt här hemma nu. Men shoppingen är fortfarande bäst i USA enligt mig :)

Nu ska jag ner och se om det finns någon tvättid. I detta huset verkar det som om folk inte gör annat än tvättra för det är alltid upptaget. Så störigt när man inte kan tvätta när man vill och måste boka hundra år innan. Förhoppningsvis så får vi plats med tvättmaskin i den nya lägenheten.
En månad kvar sen flyttar vi. Så nice!

Kommentarer
Postat av: Julia

roligt att se att någon som jag inte känner läser bloggen ;) kul att du hittade dit!
nu ska jag åka bort till starbucks! :)

2008-04-03 @ 01:07:06
URL: http://juliiias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0