Måndag.

Idag har jag hunnit med sjukt mycket. Det har varit en intensiv dag. Började med att klockan ringde 04.20. Upp och hoppa för att vara på jobbet exakt 05.44 när jag började. Konstig tid jag vet men vi börjar 20 min innan tåget går :) Sedan jobbade jag till kl 10. Skönt att sluta tidigt! Gick sedan en sväng på stan, köpte två tröjor på Gina. Fixade mina naglar kl 11 och efter det stack jag hem och bytte om. Sedan ner i stan igen för att möta min syster. Hann dock köpa en tröja till under tiden på VILA eftersom hon var sen :) Vi käkade lunch på Harrys och sen blev det en sväng till på stan. Köpte ett par Kawasaki skor till, vita blev det denna gången. Så sköna är dom! Och efter ett tag tog vi en fika på Ebba´s. Då fick jag ett ryck och tänkte att jag skulle klippa mig. Har tänkt fram och tillbaka ett tag på att jag måste klippa mig och jag var lite sugen på lugg så det slutade med att jag klippte det så faktiskt. Stolt över mig själv att jag vågade hehe. Efter det åkte vi hem en sväng till mamma och sen åkte vi och kollade på en lägenhet (inte till mig). Det blev en sväng till Väla efter det. Där köpte jag lite underkläder och sen väntade vi på älsklingen som slutade jobba vid åtta. Lämnade av min mamma och syster och så åkte jag och hjärtat till Maxi och köpte ost, kex och lite sånt smått och gott. Och nu är jag mätt som tusan. Så det var denna måndagen! (För den som orkade läsa ända hit) Tror det blir sängen strax. Denna dagen har varit låååång. Men visst hinner man med mycket när man går upp tidigt :)

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Jessica

Oj, det var tidigt! Jga går upp vid 5.20 :P

Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

2008-04-07 @ 22:32:42
URL: http://pessicaz.blogg.se
Postat av: Catrin

Var jag sen haha? Jag som trampade på så fort jag kunde :)

2008-04-20 @ 14:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0