Torsdag.

Denna veckan är så seg. Jag är helt slut. Har gått upp från halv fyra till fem på morgonen dessa dagarna. Men för mig känns det som att man går upp mitt i natten. Helt sjukt. Dock så slutar man tidigt och det är ju inte helt fel.

Fredag imorgon. Och ledig i helgen. Så himla skönt. Vi ska vara sociala i helgen och åka till min mormor i Danmark. Kommer bli lugnt och skönt. Kan behövas ibland.

Nu har jag ingen ork att skriva mer idag. Ska hoppa ner i sängen för att ännu än gång gå upp klockan 5. dvs om  6 timmar.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Dom skickar fel varor, man får fel rabatter och kundtjänsten är hemsk.

2008-04-06 @ 20:43:54
URL: http://stephaniessecret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0