What a Day!

Slutade jobba för en timme sen och jag är helt slut! Idag försvann strömmen på Malmö C. Och klart det var vårt fel. Ja för vi hade ju uniformer på oss och då betyder det att allt som har med tåg att göra är vårt fel. Det var såklart vi som såg till att kontakt ledningen trillade ner. Absolut. Usch jag blir så trött. Det tar på krafterna. Aja så är det. Otrevliga människor med taskig attityd ingår i jobbet. Och dom får ju såklart bete sig hur dom vill (eller inte). Och vi får inte säga någonting. För vi är ju inga vanliga människor eller så. Usch nej nu är jag bara allmänt tråkig. Men ibland blir man trött. Men det finns ju alltid folk som är riktigt trevliga också. Det är dom som gör att man orkar jobba :)

Nu ska jag och älsklingen mysa och titta på filmen "Into the wild". Den ska vara bra har jag hört. Oprah hade ett helt program om den idag så den är nog värd att se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0