Du är vad du äter

Spännande program ibland :) Hade Anna Skipper kommit hem till  oss så hade hon nog svimmat. Men det hade hon nog gjort hos de flesta för man får ju typ inte äta någonting för henne. Men seriöst hur kul är det att äta grönsaker och nötter resten av livet? För hon tillåter ju knappt någonting annat. Jo man får dricka Brämhults det är ju alltid något. Nä det finns andra sätt, mycket kan man undvika men man måste unna sig ibland också. Tacka vet jag en stor saftig köttbit, det är grejer det!

Idag har jag inte gjort så mycket, bara jobbat. Kom hem vid två och såklart så kunde jag inte hålla mig vaken så jag somnade gott. Inte så smart eftersom jag måste kunna somna tidigt ikväll också. Men det ska nog gå bra. Det borde vara olagligt att börja jobba kl 5!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0