Long time...

Okej nu var det hundra år sedan jag skrev här. Tappade suget ett tag men nu ska jag försöka vara mer aktiv :) 
Sommaren är typ över och det har varit en av dom bästa somrarna på länge. Har hunnti med en hel del. Mycket fest, en sväng till Liseberg och så resan till Kreta. Dit kommer jag lätt åka igen, så himla underbart! Träffade världens goaste människor där också som vi lätt kommer att träffa igen! Ville verkligen inte komma hem och tillbaka till vardagen igen. Men det är bara o kämpa på tills nästa semester :)
Nu är hösten snart här och jag tycker det ska bli riktigt mysigt faktiskt. Alla serier som börjar igen och finns det nått bättre än att krypa upp i soffan framför ett helt nytt avsnitt One Tree Hill? Och tänk på alla fina o mysiga höstkläder som kommer ut. Blir så shopping sugen! Men jag har redan börjat o handla lite, klickade hem lite kläder från Ellos idag. Var ju bara tvungen...


Vårt underbara hotell på Kreta

Kommentarer
Postat av: MIRRE

Hej! oh va kul :) vart var du au pair? I McLean också?

2008-08-18 @ 21:51:52
URL: http://miir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0