GodMorgon.

Har precis gått upp. Vaknade när posten kom och jag var tvungen att gå upp och se om alla mina paket hade kommit. Och det hade dom :)

Idag har jag en del att fixa. Ska till posten, växla pengar och sen måste jag klacka om mina stövlar också. Måste även en sväng och handla lite småsaker inför resan. Varför ska jag vara så lat så jag sparar såna här saker till sist? Typiskt mig. Sen vid fyra ska jag iväg o jobba. Hade gärna sluppit så jag hade haft mer tid till annat idag. Men det är sista dagen innan semestern så det får gå. Och jag slutar lite innan nio också så det blir inte många timmar :)

Nä nu får man väl börja fixa sina saker så det blir gjort.


Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Jannike

Hejsan! Kul att du hittade till min blogg, och nej på Rumors har jag inte varit! Kanske ett ställe som bör kollas upp. Dock har jag en liten känsla av att man kanske måste vara 21 för att komma in där? ...Och det är inte jag. Hehe. Så då är inte klubbutbudet det allra största. Ha det bra!

2008-03-11 @ 14:34:51
URL: http://holdmypocket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0