Sunday.

Har precis kommit hem från min mamma. Vi har ätit middag och lite sånt. Tur mamma finns :)
Tittar på Wallander - Mastermind på fyran. Har redan sett den en gång. Den är sjukt bra. Och väldigt läskig tycker jag. Lätt den bästa Wallander filmen jag har sett :) Tycker dock att Lassgård gör rollen som Wallander lite bättre eftersom han är tuffare enligt mig. Men Krister Henriksson funkar bra också :) Såg också att hon som spelar Irene Huss också är med som polis. Det hade jag ingen aning om hehe.
Imorgon är det jobb som gäller. Bara två dagar till sen är det semester tills den 24:e :) Måste fixa en massa saker på onsdag. Tvätta, växla pengar, packa, köpa det sista inför resan osv. Mycket att tänka på. Packa är inte min starka sida. Sååå tråkigt. Men det måste göras.
Ska mellanlanda på Heathrow. Har aldrig varit på den flygplatsen så det ska bli spännande faktiskt. Har hört att det finns massa affärer och grejer där så det kan kanske bli lite shopping. På O´hare finns det ju knappt nånting alls. Skittråkig flygplats enligt mig. Och så är den ändå riktigt stor. Aja kanske köper en snygg väska eller så ;) (Väskor är min stora passion i livet). Tänkte nog köpa en ny parfym också. Vet dock inte vilken. Någon som kan tipsa om en god parfym kanske? :)


Nu ska jag surfa vidare och kolla på filmen.

image34

Kommentarer
Postat av: a

aah söndagar är super egentligen.. de är verkligen en slapp dag :D

2008-03-10 @ 16:19:30
URL: http://lolabrin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0